Hallgeir 0 Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Lånte bort teltet mitt og har fått det tilbake uten stenger og Trenger derfor å få tak i teltstenger til dette, nye eller brukte. Dersom noen vet lengden så kan jeg få laget noen. teltet er for godt til å kastes Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
TheSleepwalker 399 Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Hallgeir skrev (21 minutter siden): Lånte bort teltet mitt og har fått det tilbake uten stenger og Trenger derfor å få tak i teltstenger til dette, nye eller brukte. Dersom noen vet lengden så kan jeg få laget noen. teltet er for godt til å kastes Blir ikke dette låners ansvar? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Bjørn J 2 364 Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 (endret) Hvilken versjon av Ravneskar? Det ble laget i hvert fall tre forskjellige, og det er mulig de har litt forskjellig stanglengde. Det første Ravneskar hadde lyseblått innertelt og to utvendige lufteventiler i hvert fortelt. Forteltet endte i en spiss, så teltet kunne stå fint med bare to plugger. Det kom med glassfiberstenger! Så kom det en variant med samme forteltkonstruksjon, men uten stormmatter på sidene, og med varmgult innertelt. Den siste utgaven hadde én lufteventil på hvert fortelt, og da måtte teltet ha to plugger i hver ende, altså 4 tilsammen, for å stå pent. Jeg vet altså ikke om det er forskjell på stanglengden på disse, men du kan få målene på stengene til første- og andreutgaven hos meg, du får kjøpt gode aluminiumsstenger på ebay som du kan kappe til selv. Og hvis du vurderer å kaste det, kjøper jeg det heller Endret 7. september 2020 av Bjørn J Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Bjørnar Mo 47 Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 (Logg inn for å se skjult innhold) har bra utvalg i stenger i forskjellige lengder og sender til Norge. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.