Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellheimen 4 Camp vs Fjellheimen Trek 4 Camp


Polardego

Anbefalte innlegg

Etter at vi har fått to barn planlegger vi et litt større telt. Får rabatt på Fjellheimen 4 Camp og Fjellheimen Trek 4 Camp. 

Forstår jeg rett at Trek 4 Camp er en litt nedskalert versjon og 4 Camp er en utgått modell?

4 Camp veier 700 gram mindre, men jeg vet ikke hvilket jeg skal gå for.

I tillegg til familieturer og fisketurer på sommeren så kommer det til å bli brukt på rypejakt på høsten og da kan det også komme sne og blåse en del.

Er Camp mer egnet til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det litt uklart hvilke modeller du sammenligner. Skjønner Fjellheimen Trek Camp 4, men er den andre modellen du tenker på Fjellheimen Pro Camp 4? Forskjellene her er bedre og lettere materialer. Målene er de samme. At et Helsport-telt har betegnelsen Camp betyr at det har et større fortelt. Skal teltet brukes i mer vær og kanskje over tregrensa, pluss at det skal bæres langt, ville jeg valgt Pro-modellen. Hvis primærbruken blir familieturer ville jeg også vurdert Fjellheimen 6 Camp, som også er i Pro-segmentet: https://www.helsport.no/fjellheimen-6-camp , men da bikker du 5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.