mannen med stangen Skrevet 12. april 2020 Skrevet 12. april 2020 Jeg planlegger en tur til vatsari ødemarksområde nå i sommer. Jeg skal kjøre bil så har sett for meg å kjøre inn til Nellim øst for Enaresjøen, ser det går en vei videre nordover fra Nellim, er den åpen og hvordan er parkeringsmulighetene i det område? Planen er å vandre litt på kryss og tvers i området både på finsk og norsk side, tar meg nok en tur nedom treriksrøysen også. Hvordan er mygg og knottforholdene der i rundt julimåned? Blir i området en måneds tid. Om det fortsatt er karantene for å dra til utlandet pga corona så blir det tur enten tur til Trillemarka, Femundsmarka eller Lierne. Siter
mannen med stangen Skrevet 16. april 2020 Forfatter Skrevet 16. april 2020 Ingen som vet? Alle tips mottas med takk Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 16. april 2020 Skrevet 16. april 2020 Rart du ikke har fått noe svar. Jeg har ikke vandret mye i området med var innom Piilolastien i 2014. Skrev litt om den på bloggen her. Kanskje er det til litt hjelp. 1 Siter
Veidemannsblod Skrevet 24. april 2020 Skrevet 24. april 2020 Har null egen erfaring fra området. Men dersom mygg og knott er en definerende dimensjon for trivsel, burde du dratt i august fremfor juli. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.