+gudmundgaard 72 Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) Selv om det sikkert ikke er enorm forskjell på sovepose til voksne vs ungdom, så har jeg gått meg vill når jeg prøver finne fornuftig «førstegangs» sovepose for vinterbruk til jentungen i huset, som i neste måned skal på tre dagers skitur m overnatting i telt. (Kilpis/Golda/Gappo) Koster såpass mye, så takknemlig for gode tips og anbefalinger! Hun er 16, og strekker seg neppe så mye i lengden mer heller, så tenker nå kan vi investere i en hun kan ha lenge. Gode råd? Endret 15. februar 2020 av gudmundgaard Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+torese 348 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Hei, (Logg inn for å se skjult innhold) God solid pose om enn litt tung og stor. Kjøpte en slik til min sønn. En dunpose veier mindre og er lettere å bære med seg. Har man pulk er kanskje ikke vekten et problem. Kommer ofte på tilbud denne posen. Finnes også i andre lengder. Tore Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+gudmundgaard 72 Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Tusen takk for tips 👍 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.