Gå til innhold
  • Bli medlem

Spikking - Noen som spikker figurer?


Truant76

Anbefalte innlegg

Siden Youtube fungerer slik at uansett hva man starter med så ender man på noe helt annet har jeg nå kommet dit at jeg skal starte med en ny hobby, spikking av figurer. Det betyr jo at det er et par kniver i bestilling. Er det noen her som driver med slikt? Ser for meg at jeg skal ha med meg noen emner på neste tur slik at jeg har noe mer å gjøre på enn å bare spikke en smørkniv og bålpinne. Fant en passende lengde på jobb på ca. 3,8 x 3,8 cm som jeg kappet opp i 16 stykker med en lengde på rundt 10,5 cm til å øve meg på. Til nå har jeg stort sett tittet på videoene til Doug Linker og Gene Messer, da mest type instruksjonsvideoene for å lære grunnleggende teknikker. 

Tenkte å begynne med noe ala dette;

Hvis noen har denne hobbyen og ønsker å dele noen bilder så blir jeg veldig takknemlig, det trenger ikke være høy kvalitet, jeg vil bare ha inspirasjon :)

EDIT: Feil video...

 

 

Endret av Truant76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.