Gå til innhold
  • Bli medlem

Leie packraft


Kreikrei

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvis du mener at du har sjekket med de som er på finn, og de ikke kan leie ut i det aktuelle tidsrommet, så kan jeg ikke hjelpe deg. Hvis du derimot ikke fant noe på finn, så kan forklaringen være at de merkelig nok ligger under "til salgs" på torget. De som selges til under 1000 kroner er som regel utleie når man leser litt nærmere.

Det ligger i alle fall to i Oslo, og en i Nittedal på finn nå.

https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&q=packraft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle forskjellige når det kommer til å planlegge. Jeg liker å dra avsted på kort varsel og har derfor ikke lyst til å låse den helga for packrafting allerede nå. Hvis ikke du har funnet noe innen da kan du ta kontakt uka før og høre om jeg skal bruke den (bor i Oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.