Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til kor ein skal leige villsvinjakt i sverige


magnum_mauser

Anbefalte innlegg

Vi er eit par kompiser som vil til Sverige neste haust/vinter å jakte gris. Vi køyrer frå Vestlandet, so det er ein fordel om det ikkje er heilt sør/aust i Sverige, då det fort blir veeeeeldig mange timer i bil. I tillegg ynskjer vi å reise ein plass der ein kan poste på trekkruter morgon og kveld, då det blir litt variasjon til den kjedlige åtejakta. Buforhold er mindre viktig for oss, får vi leige hus på plassen er det ok, men vi kan også slå opp telt for den del.

 

Prismessig er vi villig til å betale for god jakt, og vi ynskjer å ta med oss kjøtt heim. Men eg er ikkje villig til å betale overpris for å sitte på åtejakt ein plass der det er lite gris.

 

Nokon som kan gje meg eit tips til kor eg bør reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.