Jump to content

Noen her som har erfaring med BigLo telt fra slutten av 90 tallet?

Recommended Posts

Posted

Hei!

Som tittelen sier, så er jeg på utkikk etter folk med brukererfaring på dette teltet, da jeg vurderer å kjøpe ett.

Det ble utviklet i Norge av eieren (?) av Jeger og hund A/S i Sokna.

Er det noen her på forumet som har, eller har hatt et slikt telt, og kan dele erfaringer med meg?

Annonse
Posted

Hei,

Jeg har tidligere hatt BigLo telt. Det anbefales ikke. Stengene knekker veldig lett, ikke mulig å få tak i reservedeler, ikke vanntett, og det er svært vanskelig å sette det opp. Man må være minst to mann, helst tre.

Posted
På 12.10.2019 den 10.28, Villmarkjeger skrev:

Hei,

Jeg har tidligere hatt BigLo telt. Det anbefales ikke. Stengene knekker veldig lett, ikke mulig å få tak i reservedeler, ikke vanntett, og det er svært vanskelig å sette det opp. Man må være minst to mann, helst tre.

Såpass.. Tror jeg står over da.. Var egentlig mest ute etter M94 ovnen som følger med teltet..

Flaks at det dukket opp et 8 manns reisatelt med refleks ovn til en fordelaktig pris i går på finn.no, og i tillegg i nærheten av der jeg bor :)

Så det står nå oppslått hjemme :)