Gå til innhold
  • Bli medlem

Beskyttelse mot gnagsår NonStop kløv.


zyrpe

Anbefalte innlegg

På grunn av fasongen til bikkja, må jeg nesten bruke bukplata på kløven for at den skal sitte skikkelig. Men her mener jeg det er rett og slett en dårlig løsning fra Non Stop. Kantebåndet som er skikkelig solid, er sydd slik at det klemmes opp, og således kan kanten gnage på huden. Non Stop ble ikke å komme med noen løsning på dette. Men de var ellers service vanlige å sendte med bukjorder gratis.

Men lurer på om noen har noen forslag til hvordan man kan polstre bakplaten. Jeg laget noe provisorisk at noen sokker jeg hadde. Prøvde også barbering og Compeed, det var bortkastet. 

 

 

IMG_3667.JPG

P6251602.JPG

IMG_4865.JPG

K8pHzxiCSLWbsWLPh+wIYg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

Hva med å bruke saueskinn?

Jeg har (heldigvis) ikke hatt probiemer med gnag på hund, men har hatt en hest som raskt fikk pelsløse flekker når han ble klippet på vinteren.. Jeg polstret selen hans med sauekinn og da vokste pelsen ut igjen etter litt tid. I hestebutikker har de ofte slike "stykker" som er tilpasset det og det utstyret, disse går sikkert ann å klippe til/sy sammen😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.