Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Jan Erik Pettersen
      Hei hopp, har prøvd å søke litt uten å finne noe svar, så jeg må spørre dere som har prøvd om tips og råd.
      Har laget en slik brusboks ovn, jeg har så lyst til å prøve den på en helgtur jeg skal på, dette er ikke den jeg har laget men dette er varianten: 
      Skjult lenke - logg inn for å se den

Det jeg lurer på er hva jeg skal bruke til å fyre med? Det har vært vanskelig å finne ut av.
      Noen som kan dele noen erfaringer med meg?

• Av LitekH
      Hei! Ønsker å få isolert pipen som går gjennom innerteltet i min Helsport lavvo. Har noen prøvd å pakke inn pipen i brannteppe? Ser at de tåler 550 gr. C men lurer på om det er nok. Teppet er i glassfiber og silikon og ønsker ikke å få giftig gass eller andre problemer. 
      Fint hvis noen har testet ut dette og kan gi meg en tilbakemelding.
    • Av steffen hjortshøj
      hva heter denne ovnen? sammenleggbar og sekskantet 3 delt pipe.

• Av Hammer
      Hei,
      usikker på om dette er riktig plass å poste.
      Men! Tenkte oss på tur med ungene neste helg, i lavvo. Men, skulle veldig gjerne ha hatt en lavvo ovn. Den vi normalt sett bruker er opptatt den helgen.
      Så! Er det noen i nærheten av trondheim som har en slik, som de ikke skal bruke til helgen. Og som de kunne tenkt seg å låne/leie ut. Så hører jeg veldig gjerne fra deg.

• Av ahh777
      Hei! Har nettopp kjøpt Helsports Varanger lavvo 8-10 og er på utkikk etter en god, trygg, praktisk og ikke altfor dyr vedovn til lavvoen. "Alle" her i området bruker Helsport sin vedovn som fungerer bra. Har dere erfaringer med den sml med andre ovner. Leste litt om G-Stove som virka veldig bra. Er ute etter trygg ovn i bruk som er praktisk og gir god varme kalde vinterkvelder i Finnmark. I helga som var krøp gradestokken ned til -20, heldigvis uten vind, men begge deler kan forekomme samtidig når vi er på tur. Gleder meg til å lese ærlige og gode råd fra dere mer erfarne brukere!
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.