Line Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Var en tur i Rondane på lørdag. De fleste kan sikkert se selv hvilken topp jeg var på...? Det var en del snø over 1600 moh., men fint å gå til fots om man tåler noen gjennomtråkk helt opp til hofta Siter
eaa Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Var du over Midtrondene også, eller ble det med Høgronden? Hvor gikk du fra, forresten? Siter
Line Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Jeg fulgte delvis stien fra Straumsbu, og da nøyde jeg meg med Høgronden. Det ble lenge nok i sola for ei bleikfis Siter
Yngve Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Nå har jeg sett lenge nok ikikkert ifra dølaland Line,bildene dine avgjør,imorra drar jeg inn i Rondane,det blir vel dacapo på turen dintenker jeg. Siter
Line Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Det er bare å glede seg, Yngve. Flotte forhold nå, og på en torsdag tipper jeg du ikke kommer til å se folk og får fjellet for deg selv. Siter
gi Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Er jo like mye snø i Rondane nå som midtvinters Sjekk snøstripa ned fra Rondslottet, om snøen bærer er det jo ei glimrende nedkjøring Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.