Gå til innhold
Kjetil E.

Fiskekort FØDALEN STATSALLMENNING

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg en tur opp i Fødalen om ikke så lenge men det jeg lurer på er hvor får man kjøpt fiskekort for Fødalen Statsallmenning?

Har googlet og sjekket inatur.no men har ikke blitt så klok...

Kjetil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant lnfo i denne pdf'en.. Skjult lenke - logg inn for å se den

Sitat

Salstader for fiskekort: Fiskekort til sonene som er med i

”Stangfiske i Ål” kan kjøpast blant anna på desse stadene:

Ål turistinformasjon, G-sport Ål, Kolsrud Sport, Statoil, Hallingdal

Feriepark, Ål camping, Sataslåtten camping, Trillhus camping,

Rødungstøl høyfjellshotell, Bergsjøstølen.

Til mange av fiskeområda i Ål kan du og kjøpe fiskekort på web.

Sjå www.inatur.no. Til ein del fiskesoner kan fiskekort og kjøpast

på sms. Sjå gule oppslag der dette er mogeleg.

Endret av Kjetil E.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av André Pedersen
      Jeg skal ut å padle på et vann som jeg har sett meg ut, Borsæ - vest for Dalen i Tokke.
      finner ikke så mye info om dette vannet lurer på om det også skrives på en annen måte.. 
      Takker for svar.
    • Av Lars Weyer Andreassen
      Hei!
      Er det noen som vet hvem som er grunneier til Nordre Missjøen/Mistsjøen (Rendalen), som renner ut i Mistra, og eventuelt har kontaktinfo?
      Ser ut til at denne er privat og ikke dekkes av fiskekort i området.
      Jeg planlegger en lengre tur der jeg vil passere nettopp denne sjøen og ønsker å forhøre meg angående fiske. Vil være veldig aktuelt med en camp akkurat der, men vil jo helst ha mulighet til å ta noen kast med stanga:)
      -Lars
    • Av caeur
      Vi er en gjeng som skal gå Hardangervidda på langs i sommer og følger ruta langsmed turisthyttene fra Dyranut til Rjukan og vi har veldig lyst til å fiske litt på ferden over, men etter å ha trålet inatur.no etter det beste fiskekortalternativet sitter jeg likevel igjen og lurer på hvordan best å angripe problemstillingen.
      Har forstått at et samlet fiskekort for vidda må en se langt etter, men lurer på om noen har erfaringer/tips til kombinasjoner av ulike fiskekort. Vil nødig tråkke i fiskekortsalaten og få sinte grunneiere på nakken.
    • Av Fjell&Fiske
      Hei, ny på forumet.
      Jeg og en kamerat skal på en 14dagers tur i Stabbursdalen Nationalpark og rundt der.
      Vi har planer om og holde oss i elva mellom Njoaskejávri og opp til Bohkosjávri og i vannene rundt elva.
      Finner ikke noe fiskekort for dette stedet.
      noen som har hvert i nærheten som kan dele litt info?
    • Av northern_fov
      Hei,
      Skal på Blefjell førstkommende helg og har vært i kontakt med NJFF for å finne ut av hvor jeg kan skaffe fiskekort til følgende vann: Åklitjønnan, Storegrøvatn og Blomtjønn.
      De hadde liten oversikt dessverre. NJFF Buskerud nevnte at det har blitt solgt på Blåberg Fjellstue, men den er stengt for sesongen og inatur.no dekker ikke området..
      Er det noen som har peiling på hvordan jeg skal gå frem for å finne ut av det her?
      På forhånd takk.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.