Gå til innhold
  • Bli medlem

Åpne buer i Trøndelag


mattis

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lenge hatt sansen for små buer som står åpne rundt omkring. Synes det er fasinerende å besøke slike steder hvor folk har vært i årtier.. Så derfor lurer jeg på om noen har noen tips til slike buer som står åpne i Sør-Trøndelag. Gjerne primitive steinbuer eller gammer som står åpne for folk som ferdes forbi.

Om noen har noen tips som de har lyst til å dele, send meg enten en pm eller en mail.

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fjellfinn
Hei!Om noen har noen tips som de har lyst til å dele, send meg enten en pm eller en mail.

På forhånd takk for hjelpen!

HELE fylket - eller enkelte kommuner ?

Det er en del ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELE fylket - eller enkelte kommuner ?

Hehe.. Ja, det var litt klønete formulert. Enig der.

Jeg tenker først og fremst i nærheten av Trondheim. Da tenker jeg på Selbu, Orkdal, Midtre Gauldal, Melhus, Stjørdal. Ikke nødvendigvis på fjellet.

Leste på Selbu Fjellstyre sine sider om et par åpne buer, men det sto en særdeles grov beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn

Hehe.. Ja, det var litt klønete formulert. Enig der.

Orkdal skulle jeg hatt greie på :(

Men i farten kommer jeg bare på Steinbruddhytta under Omnsfjellet.

Hva med Snillfjord ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har lenge hatt sansen for små buer som står åpne rundt omkring. Synes det er fasinerende å besøke slike steder hvor folk har vært i årtier.. Så derfor lurer jeg på om noen har noen tips til slike buer som står åpne i Sør-Trøndelag. Gjerne primitive steinbuer eller gammer som står åpne for folk som ferdes forbi.

Om noen har noen tips som de har lyst til å dele, send meg enten en pm eller en mail.

På forhånd takk for hjelpen!

Hei Mattis!

Om du kan vente til mandag når jeg er tilbake på jobb, kan jeg sende deg en oversikt over alle åpne buer på Gauldalsvidda, med ruteforslag o.l. Laget en slik for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kan vente til mandag når jeg er tilbake på jobb, kan jeg sende deg en oversikt over alle åpne buer på Gauldalsvidda, med ruteforslag o.l. Laget en slik for en tid tilbake.

Det ville vært kjempefint! Er ikke noe hast for min del, men det hadde vært artig og visst om noen slike buer når man bråbestemmer seg for å ta en liten overnattingstur :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.