Live S Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Neste uke skal jeg gå fra Alta og sørover til Kautokeino, vest for Rv93, stort sett langs skuterløypene, over Sandåsvannet og Čárajávri. Er det noen som vet om noe som helst av åpne buer/koier i dette området / "i nærheten av den blå streken"? Tips tas i mot med takk 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted February 18, 2017 Share Posted February 18, 2017 Dette er en av de bedre samlingene jeg har sett for landet: Vet ikke hvordan den er for ditt område da jeg ikke tok meg tid til å sjekke.... wakananka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikern Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 lite åpne hytter den veien, generelt lite hytter/koier der. Tror du må ligge i telt under hele veien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts