Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, ny på forumet.

Jeg og en kamerat skal på en 14dagers tur i Stabbursdalen Nationalpark og rundt der.

Vi har planer om og holde oss i elva mellom Njoaskejávri og opp til Bohkosjávri og i vannene rundt elva.

Finner ikke noe fiskekort for dette stedet.

noen som har hvert i nærheten som kan dele litt info?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av André Pedersen
      Jeg skal ut å padle på et vann som jeg har sett meg ut, Borsæ - vest for Dalen i Tokke.
      finner ikke så mye info om dette vannet lurer på om det også skrives på en annen måte.. 
      Takker for svar.
    • Av Sara123
      Hei. Har akkurat kjøpt en eagle bålkjele 3.2 l. Det står at den skal ha lås i opphengsbøylen for å hindre sleng. Den jeg fått hjem slenger som bare det.. kun når jeg har over to liter vann oppi låser den seg.. men sitter ikke godt. Virker jo ikke veldig sikkert med barn og diverse rundt bålet. Spørsmålet er om alle kjeler er litt slappe eller om jeg fått en med produksjons feil. Noen som har en? 
    • Av Lars Weyer Andreassen
      Hei!
      Er det noen som vet hvem som er grunneier til Nordre Missjøen/Mistsjøen (Rendalen), som renner ut i Mistra, og eventuelt har kontaktinfo?
      Ser ut til at denne er privat og ikke dekkes av fiskekort i området.
      Jeg planlegger en lengre tur der jeg vil passere nettopp denne sjøen og ønsker å forhøre meg angående fiske. Vil være veldig aktuelt med en camp akkurat der, men vil jo helst ha mulighet til å ta noen kast med stanga:)
      -Lars
    • Av NattUgle
      Hei 
      Skikkelig nybegynner her. Aldri sovet ute på fjellet før og skal ikke gå så langt

Jeg trenger et telt som er LETT å bære for sekken. 2 personer kanskje om jeg får en eller ei med der ute, uansett alenetur
      Skal sove på Hardangervidda på sommerstid
      Noen kjøpsanbefalinger, tips råd, erfaringer ute, kjøpshjelp?

Gjerne produkt linker tips råd

• Av Æljmækk
      Jeg har behov for ski som bærer litt som også går fint i spor.
      Tenk 2 milsturer med noen få km i terreng og resten i spor.
      Bør fungere greit i terrenget.
      Når det gjelder integrert fell så er jeg helfrelst.
      Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med disse:
      Åanes mountain race skin
      Skjult lenke - logg inn for å se den
      Eller noen andre ski med lignende egenskaper dere vil anbefale...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.