Gjest Turlyst Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 13 minutter siden, Anders Eriksen skrev: Da var et Hilleberg Kaitum 3 gt i rødt på vei i posten. Blir spennende. Teltet ser meget bra ut Jeg vurderer sterkt Kaitum 2, ev Nallo GT 2. Siter
Anders Eriksen Skrevet 5. april 2017 Forfatter Skrevet 5. april 2017 Høres bra ut.. Skal bli brukt på vår padletur på Isteren i sommer og forhåpentligvis flere turer😀 Litt spent på om det blir en smule trangt for to voksne og en knøtt på ti måneder:) Vi får se.. Siter
Kjellis Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 1 time siden, Anders Eriksen skrev: Da var et Hilleberg Kaitum 3 gt i rødt på vei i posten. Blir spennende. Blir nok bra Jeg har vurderte også samme teltet en stund, men var litt skeptisk til at teltet var så langt, erfaringsmessig kan det være vanskelig å finn teltplasser med nok plass i blant. Men uansett, gratulerer med knalltelt! Vi får vel se teltet i bruk på bloggen fremover regner jeg med 1 Siter
Anders Eriksen Skrevet 5. april 2017 Forfatter Skrevet 5. april 2017 40 minutter siden, Kjellis skrev: Blir nok bra Jeg har vurderte også samme teltet en stund, men var litt skeptisk til at teltet var så langt, erfaringsmessig kan det være vanskelig å finn teltplasser med nok plass i blant. Men uansett, gratulerer med knalltelt! Vi får vel se teltet i bruk på bloggen fremover regner jeg med Ikke umulig det😀 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.