Gå til innhold
  • Bli medlem

De harde trettiåra...


REJOHN

Anbefalte innlegg

Fra min svigermors gamle album dukket det opp et bilde, jeg syntes burde dels med andre. Jeg har ikke peiling på hvem som er på bildet, og etter 80 år omtrent, vil vel ingen gjenkjenne noen heller.

Men det viser i hvertfall bekledning og sko. Antakelig beksomsko og - selvsagt - ragger brettet ned over kanten. (Det brukte vi også i min "ungdom".  "Alle" gikk slik.

Og jenten tok ut den gangen også.

img489 (2).jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Artig bilde! Viser jo tydelig hvor jålete vi er blitt :) Vil tro de har ganske lett opppakking her da de helt sikkert skulle til en eller annen sæter ?

Jeg er ikke sikker på om vi er blitt så mye mer jålete.

At disse jenten viste at de tok seg godt ut, tror jeg ikke det er tvil om. (og de ser virkelig fine ut...)

Når det gjelder tur, så vet jeg ikke noe spesielt, men soveposene er pakket for regnvær. Og jenten skal nesten sikkert ikke til en seter - vi har ikke sætrer på mine kanter av landet. En støl muligens...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.