Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mulighet til å ta en fridag denne uka, og har lyst å få en testtur på mine nye Åsnes Ingstad. Dessverre har jeg ikke mer enn arbeidsdagen på meg (må hente og bringe i barnehagen), så tenker at det er litt lang kjøretur fra Porsgrunn til Lifjell. Er det andre steder litt lenger nede hvor man kan få testet fjellskia?

Skrevet
2 minutter siden, marius-j skrev:

Takk, lurte på en tur til Svanstul ja :)

Siden du er fra Porsgrunn, så ta en tur til bjørkedalen, usikker på hvor mye snø det er der nå men, kjør inn å se :) bare noen km fra moheim.

Skrevet
2 minutter siden, Ørretfiske25 skrev:

Siden du er fra Porsgrunn, så ta en tur til bjørkedalen, usikker på hvor mye snø det er der nå men, kjør inn å se :) bare noen km fra moheim.

Kommunen skriver at det ikke er snø i løypene oppi Oklungen, så da er det vel neppe særlig mye mer i Bjørkedalen? Ellers et godt tips, har vært en del der til fots (Fjerdingen).

Skrevet

Var innafor for 2 dager siden, og da snødde det mye. men har vært endel mildvær etterpå, så usikker. hadde jeg vært hjemme skulle jeg sjekka for deg, men får ikke gjort det før i morgen evt..

Fjerdingen er det fint, men kan anbefale svarteberget lenger inn i oklungen også, men der har du sikkert også vært.

Skrevet

Har bare vært der en gang, men da iallefall veldig fint.
Kan ikke huske at det var noe særlig med bakker å leke seg i, men utsikten var upåklagelig.

Skitur 01.02.09

• Liker 1
Skrevet

Da blir det tur til svanstul i morra. Med barn på vei i mars blir dette den ene "påsketur" jeg får i år... Ser ut som det er flotte oppkjørte løyper, så jeg lar fjellskia ligge. (jeg er han treige som blir forbigått av oldemor, sånn hvis noen skal ut i morra) 

Skrevet
1 time siden, marius-j skrev:

Da blir det tur til svanstul i morra. Med barn på vei i mars blir dette den ene "påsketur" jeg får i år... Ser ut som det er flotte oppkjørte løyper, så jeg lar fjellskia ligge. (jeg er han treige som blir forbigått av oldemor, sånn hvis noen skal ut i morra) 

God tur da :) ser ut som været blir strøkent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.