Hawkeye Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hmmm... Jeg har prøvd å legge inn noen bilder jeg har tatt, men skjønner ikke hvordan jeg får dem ned til 400kb for å legge dem inn her. Og jeg som trodde jeg hadde peiling på pc..... Kan noen gi meg noen tips? Allan... Siter
andersno Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hawkeye skrev: Kan noen gi meg noen tips? Hvis du ikke har et annet bildebehandlingsprogram du kan bruke, kan du laste ned gratisprogrammet IrfanView ved å gå inn på http://www.irfanview.com/ Når du har installert dette programmet åpner du det bildet du ønsker å justere størrelsen på i IrfanView og taster ctrl+r og angir deretter størrelsen du ønsker. Jeg vil anbefale å sette den største verdien til 1280 eller evt. 1024 - hvis programmet er rett satt opp vil den andre verdien bli satt automatisk. Deretter lagrer du bildet under annet navn ved å taste s og deretter angi nytt navn. Vanskeliger enn dette er det ikke Siter
EinarW Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Om du har Office på maskinen din kan du også bruke Windows Picture Manager. Meget lett ptogram å bruke til dette... ew Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.