Gå til innhold
  • Bli medlem

Viking 900


REs

Anbefalte innlegg

Jeg har en nabo som til stadighet er innom for en kopp kaffe, og nå er han blitt invitert på fjelltur med telt kommende vinter. Til dette trengs det ny sovepose og hva er vel mer naturlig enn at han kommer til meg og spør hva han bør kjøpe. Budsjettet ligger ca. mellom to og tre tusen og det begrenser jo utvalget noe.

Nå ser jeg at Hekta på tur har tilbud på Viking 900. Kr. 2 799,- for en fire sesongers pose som har kostet 4 799,- altså en rabatt på 2000,-

http://www.hektapatur.no/soveposer-1/4-sesongsposer/warmpeace-viking-900

Er det noen som kjenner til denne posen. Er det noe som kan anbefales.

Jeg vil helst ikke komme i den situasjonen at han kommer hjem og er dritsur på meg fordi han ikke klarte å holde varmen. Selvfølgelig betyr det også en del hva han ligger på, og det har jeg selvfølgelig forklart ham.

Er det noen som vet hva som ligger i betegnelsen 3, 4 eller 5 season?

 

Endret av REs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 6 måneder senere...

Eg vil anbefale å ta kontakt med isbjørn.no. Dei tilpasser soveposen med både lengde og breidde. Eg har kjøpt ein spesialtilpassa (til meg) Jan Mayen vintersovepose for under 3000 kr. Denne har ekstremtemp på - 40. Nett so å ligge under dyna heime :) Ja; den er svær i vekt og volum, men det gjere ingenting, da eg bruker pulk på vinteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.