Gå til innhold
  • Bli medlem

Selge Nallo 4 GT ....eller?


karisma

Anbefalte innlegg

Jeg og 2 barn (9 og 11)  bruker Hilleberg Nallo 4 GT. Tenker etter hvert på om dette teltet blir for stort etter hvert og om jeg bør gå for et 3 mannstelt i stedet. er veldig fornøyd med teltet...brukes noen netter i året. Har i tillegg kjøpt Wiglo 8 som brukes av 2 voksne og 2 barn.  Bør jeg gå for f.eks et 3 manns telt i stedet? ( krever vel mindre plass).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo meget smag og behag i forhold til plads. Jeg har selv et Nallo 3 GT, som jeg også burger, når jeg går selv. Og jeg synes blot at et 1-mands telt er for lille, når man ligesom skal lave mad mm. i teltet. Så kunne jeg købe et 2-mands, men så synes jeg, at det bliver for meget at ofre I penge på sagen I forhold til den vægt, som jeg sparer. Det giver simpelthen også mere komfort, at have plads, og det synes jeg også godt, at man kan slæbe lidt mere for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.