Dag G - Evje Skrevet 20. september 2015 Skrevet 20. september 2015 Finnes det da ? World Wide Vikings er vel nærmest død og full av feil. Peakbook har sine lister og pf. Finnes det noen gode som primært er om turer i fjellet og ikke utstyr ??
The Lone Wolf Skrevet 21. september 2015 Skrevet 21. september 2015 @Dag G - Evje Peakbook er det eneste jeg kan komme på og har hørt om, men det har du jo nevnt! Du får hilse tremenningen min @oyvindbr om du er der inne, dere kjenner hverandre jo Forøvrig enig at det tidvis går over stokk og stein med utstyrsdiskusjoner, dog i noen tilfeller greit å spørre litt om det en tenker å kjøpe sia ting oftest koster litt også.. Alt med måte heter det vel. 2
Dag G - Evje Skrevet 21. september 2015 Forfatter Skrevet 21. september 2015 @Dag G - Evje Peakbook er det eneste jeg kan komme på og har hørt om, men det har du jo nevnt! Du får hilse tremenningen min @oyvindbr om du er der inne, dere kjenner hverandre jo Forøvrig enig at det tidvis går over stokk og stein med utstyrsdiskusjoner, dog i noen tilfeller greit å spørre litt om det en tenker å kjøpe sia ting oftest koster litt også.. Alt med måte heter det vel. Nei verden er ikke stor. Øyvind er turmannen ! 1
Populært innlegg Kjell Iver Skrevet 22. september 2015 Populært innlegg Skrevet 22. september 2015 Finnes det noen gode som primært er om turer i fjellet og ikke utstyr ?? Jeg håper at omleggingen vi gjør snart her nå skal gjøre det mer attraktivt å skrive turartikler på fjellforum. Vi har mange skriveføre folk men dessverre har vi ikke hatt ett godt system for å få frem alle de gode artiklene vi har hatt. Ofte har de gode turrapportene forsvunnet i utstyrsdiskusjoner og det er litt synd. Så det er bare å holde ut. Omleggingen som kommer blir den mest radikale vi har hatt noen gang - det meste til det bedre. Men vi vil trenge noen måneder for å få det slik vi ønsker. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå