Gå til innhold
  • Bli medlem

Er Lommekjent i ferd med å legge ned (utskilt)


jaknudsen

Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt internetthastighet til det, hadde jeg brukt lommekjent.no som jeg har sansen for.  Veldig lett å bruke mtp ruteplanlegging, i tillegg er det lett å importere/eksportere spor. (.gpx filer)

Enig i at Lommekjent har veldig bra funksjonalitet, men det kan virke som tjenesten er i ferd med å bli lagt ned. Appen er fjernet fra App Store. Noen som vet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillot meg å skille dette ut som et eget tema fra tråden http://www.fjellforum.no/topic/36750-hele-norge-p%C3%A5-en-brikke-til-1300-kr/#entry337898

 

Jeg er selv (litt) aktiv bruker av Lommekjent og ser at bloggen deres også er nedlagt. Teknologien er genial og vi var en gang i kontakt med de for evt å kunne få et API for å benytte ruter etc direkte i kart i forumet. Jeg håper virkelig at de klarer å holde butikken i gang. Ut i fra hva som ligger på proff - så ser det ikke så lystelig ut desverre.http://www.proff.no/selskap/lommekjent-as/oslo/guider/IEU72IQ0907/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Den 3.12.2015 at 19.24, Odd Bjørn skrev:

Jeg har nettopp "oppdaget" lommekjent.no, og syns det er et glimrende konsept. vil jo vær synd om den tjenesten forsvinner :(

Men fremdeles er det oppegående :)

Jepp - jeg sendte de en forsiktig forespørsel for å høre om de kunne være intr i et samarbeide.. Kan jo uansett være greit å gjøre seg til kjenne - selv om Fjellforum kanskje blir små i den sammenhengen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.