Gå til innhold
  • Bli medlem

TRollveggen VS Arch Wall jakker


terræntrolden

Anbefalte innlegg

Hejsa alle :shock:

Jeg sråe og skal have en ny jakke da min 5 år gamle Norrøna Arch Wall er ved at være slid op :) Jeg har set på RIGTIG mange modeller, men syntes at mange modeller som Mountain Hardwear, Arcteryx, Millet er alt for tæt siddende, og det bekymre mig i forhold til vinter ture, hvor der skal varme klære inde under.

Det er kun Haglöfs og Norrøna jeg syntes der opfylder mine krav.

Her i Danmark har Spejder Sport - i morgen - tilbud på Norrøna Arch Wall til 2999 DKK ( sidder dog også rimlig tæt) og Norrøna Trollveggen til 2399,-. Er der nogen der har erfaringer med en af disse jakker.

Har tænkt lidt på om der er udsalg på jakkerne fordi Norrøna kommer med nye modeller snart????

På forhånd tak 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg har en eldre modell av Trollveggen og en nyere Arch-wall og er nok mest fornøyd med AW pga Lommene, (vanlige lommer+ napoleon lommer) foran. Dessuten er det sneskjørt inne i jakken og så er det brukt en del stretch i jakken som gjør at den sitter bedre på. Når det gjelder passform er Trollv. litt romsliger så den er litt mer posete.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat som combo som G.B. en eldre Trollveggen og en nyere Arch Wall. Sistnevnte er betydelig mindre, men føles likevel behagelig. Den tranger passformen veier delvis opp av et bedre snitt og stretchflatene.

2999.- for Arch Wall er jo et kupp sammenlignet med norske priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.