Populært innlegg Rismyhr Skrevet 2. mars 2015 Populært innlegg Skrevet 2. mars 2015 Hei folkens! Er ute med ny film, dette er den lengste filmen jeg har laget siden "En vandring i grenseland" ble til. Mange timers arbeid ligger bak, håper dere liker den. God tur! Fra youtube: "I februar gikk turen til Femundsmarka Nasjonalpark, som sammen med tilgrensende verneområder på svensk side utgjør en av de største sammenhengende villmarksområdene i Sør-Skandinavia. For ti tusen år siden trakk isen seg tilbake og la igjen et øde, urtidspreget dødislandskap. Et landskap som nesten ikke har forandret seg siden den gang. En uke ble tilbrakt i området, med ski og pulk." 23 Siter
martin.m Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Hei Magnus. I og med jeg abonnerer på youtube-kontoen din fikk jeg melding i innboksen min tidligere i dag om at den var lagt ut. Dette gleder jeg meg til å se! Filmen spares til i morgen tidlig. Planen er å se den med frokost og en kopp kaffe (blir nok to kopper når filmen er herlige 39 min. lang). Må innrømme jeg har sniktittet litt og alt tyder på at det blir en super morgen kl. 06.30 Siter
Rismyhr Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Skrevet 2. mars 2015 Hei Martin! Artig at du abonnerer på kanalen! Det høres ut som er bra plan God titt! Siter
Martin HJ Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 Konge! Så faktisk på "En vandring i grenseland" igår Gleder meg til denne! Siter
martin.m Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 Det ble en riktig så hyggelig morgen Magnus Skjønner at du har brukt en del tid på både plan, utførelse og etterarbeid (redigering) av filmen. Og resultatet ble supert! Tusen takk for at du deler turopplevelsen din på slikt et fint vis med oss andre. Siter
+ost Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 23.10 ut i filmen er et slik øyeblikk som får meg til å ønske å bare bli. Flott film, Magnus! Siter
Rismyhr Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Skrevet 22. mars 2015 Takk for tilbakemeldinger! Jeg bruker et Sony RX100 kamera + Gopro 2 på noen sekvenser. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.