Gå til innhold
  • Bli medlem

Vestlands-fjellquiz


FU

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 781
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

er frista til å tippe Såta/Iendefjell, isåflal har du tatt bildet litt aust for Gråurdskaret

Det kan nok ligne, men det er feil topp.

Men du er ikke så veeeeldig langt unna.

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom eg var litt heldig med det som var ei "kvalifisert" gjetting over, så prøver eg meg igjen: Biletet er tatt frå Høganovi?

Nei,gitt nå var du ikke så heldig. Det er ikke Høganåvi. Prøv igjen !

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, der satt den, Raudaberget var toppen. Var der på fredag, gikk opp fra Mødalen. Begynner å minke på snøen i lavere strøk.

Denne helgen må skiene sikkert bæres helt til Mødalsæteren.

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er ikkje berre kanskje, men heilt rett!

Veit Stuttjukken kanskje også korleis det er med snøtilstanden rundt Stølsvatnet og innover mot Åsedalen? Det er vel kanskje meir snø i området enn vanleg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bilde, tatt fredag 11/05/07.

Hvilket fjell ser vi her, og hvorfra ?

Denne gangen er det ikke fra den kjipe siden av Kvamskogen, ikke fra den "riktige" heller.....

Rune

post-2122-133474467684_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis det er i fjelldalane (Stølsvatnet - Solrenningen eller Åsedalen) no veit eg ikkje, for eg har ikkje vore innover på vekevis. Høgare oppe er det iallfall noko meir snø enn vanleg, ja. Sist eg høyrde om vegen til Stølsvatnet kom folk ikkje heilt opp pga. snø, men så er det alltid godt med snø på den siste kilometeren med veg før krysset nedanfor demninga.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Stuttjukken for oppdateringa på snøen i Stølsheimen. Reknar med det tar ei stund før snøen smeltar over 1000 meter, men kanskje det ikkje er så mange vekene før det er greit å gå til Åsedalen?

Legg ved ein litt annleis fjellquiz...biletet er tatt frå eit fjell, men kva plattform kan ein sjå i horisonten her?

post-908-13347446854_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.