Gå til innhold
  • Bli medlem

Vandring i Sunnfjordfjell 23. - 24.10.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny flott helg på Vestlandet. Fekk med meg to turar i helga, kanskje den siste før snøen legg seg
i fjellet. No ligg det eit dryss over ca 850 m. Lørdag var utgangspunktet Kvanndalen, ca 20 min
køyring frå Førde. I dag gjekk turen til Rundenova (904 moh), med start frå Rørvikfjellet, der riksveg 5 går over på sin vei mot Gaularfjellet. Etter ei veke med frost var det fine forhold med frosne myrar, men likevel lite is og glatte parti. Herlig å sitte i sola på toppen, med vindstille og blå himmel.

post-517-133474403763_thumb.jpg

post-517-133474403775_thumb.jpg

post-517-133474403786_thumb.jpg

Vis rapporten i Turkartet

Annonse
Skrevet

Flotte bilete, Agnar, men kva markert fjell langt der ute på det første biletet ditt (Drøsinga) er, midt bak i biletet? (Eller set det inn på Fjell-quisen, så er det nok ein ringrev her inne som finn det ut, for eg veit ikkje).

Helsing Stuttjukken.

Skrevet

Det er vel ikkje så mange på Fjellforum som har gått i desse traktene, så sjølv Nils kunne fått problem her. Området du ser i bakgrunnen vert nordvestover mot Florø, og det mest markerte fjellet er Håsteinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.