7homas Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Kjøpt Garmont Idaho GTX fjellsko på XXL til 1000,- Er det en grei pris på de? Om det er en bra støvell vet jeg ikke, men de passet mine føtter helt perfekt hvertfall. Så nå gjenstår det bare å kjenne hvordan de er på tur IMG_1631.JPG Kan jeg impringnere de med den sprayen på bilde her? IMG_1634.JPG Ja det tror jeg. Står det ikke på boksen at de er til semsket og nubuk ? Mener jeg har brukt samme spray på min Viking Hunter GTX med nubuk Siter
arcticboots Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Ja det tror jeg. Står det ikke på boksen at de er til semsket og nubuk ? Mener jeg har brukt samme spray på min Viking Hunter GTX med nubukinfo info for Springyard Waterguard: Kraftig impregneringspray for skinn, semsket skinn, nubuck, tekstil och TEX-materiale. Gir optimal beskyttelse og hindrer fukt og smuss fra å trenge inn i materialet. Forebygger flekker og saltmerker. Inneholder ikke PFOA og PFOS. 300 ml Aerosol. Impregnering for klær og sko. (sjøl bruker jeg Nikwaxs for nubuck/Lundhags) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.