Ides Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Hei Meg og min sønn på 5 år kom i går hjem fra påskeferie. 9 dager i snø, litt "storm" og mye sol var flott. Vi fikk med oss både høyfjell i Jotunheimen og lune dager på Godsfjellet. Snart er det 1. mai og jeg lurer på om vi skal vende nesen mot fjellet da også. Finsehytta er ett av alternativene. Noen som har andre forslag? Vi bor alltid fast på en hytte da min sønn er for liten til å gå fra hytte til hytte. Med det veldig flotte været som er nå tipper jeg dog at snøen smelter raskt…. Jeg har også vurdert å droppe fjellet og heller ta en helg ved Oslofjorden, men mye er allerede fullbooket. Har du andre flotte turforslag med en eller to overnattinger ved sjøen/vannet nært Oslo? Siter
+Kaldenord Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Har du sett på kystled hytter? http://www.oslofjorden.org/portal/page/portal/of/kystleden?displaypage=TRUE&element_id=16217 Kystled oslofjord er kystledhyttene i fra vestfold om oslo til Østfold Siter
Ides Skrevet 27. april 2014 Forfatter Skrevet 27. april 2014 Jepp, er medlem der. Alle hytter som er aktuelle for meg er allerede booket. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.