Gå til innhold
  • Bli medlem

High camp turtagrø...hvordan blir det mht lån av utstyr?


squidman

Anbefalte innlegg

Bestilte og fikk billet :) 2 stykker...

 

Men kommer an på om søster/kompis osv evt blir med, om de har noe utstyr med seg.  Lurte på hva sannsynligheten er for at utstillere har noen splitboard man kan låne? Ellers må jeg muligens selge ekstra-billet og dra alene..sukk poor me!

 

Andre...trenger skyss fra bergen jo mindre det går buss...kan bidra med mat/bensinpenger/e.l. (øl? i ubegrenset hjemmebrygget mengder)...lol  :thumbsup:

 

squidman out...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok jeg oppdaterer her...UBEGRENSET ØL!!!..imot skyss til high-campt turtagrø ifra bergen......any takers? Har forresten et par eldre 168 cm mt baker superlight/k2 wayback med naxos21 bindinger og støvler (mondo 26-27 garmont g-ride) som kan brukes helt gratis....

 

Still no ride?  :logik: Hva med gratis bensin-penger? Eller suger high-camp til de grader? Vet ikke jeg, første gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg oppdaterer her...UBEGRENSET ØL!!!..imot skyss til high-campt turtagrø ifra bergen......any takers? Har forresten et par eldre 168 cm mt baker superlight/k2 wayback med naxos21 bindinger og støvler (mondo 26-27 garmont g-ride) som kan brukes helt gratis....

 

Still no ride?  :logik: Hva med gratis bensin-penger? Eller suger high-camp til de grader? Vet ikke jeg, første gang....

 

Jeg kjører fra Stavanger. Om det ikke ordner seg så du får sitte på med noen fra Bergen kan du kanskje ta buss til Voss, så kan du sitte på derfra? Har ikke helt bestemt meg om jeg kjører onsdag kveld eller tidlig torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker dere! Venter fortsatt på svar ifra kompiser, men må bestemme meg snart.  Jeg gir igrunnen faen i billet-prisen, så lenge jeg kan komme meg dit.  Skal holde tråden oppdatert, og igjen, takker for svar.

 

Mvh,

 

Arne Pursell

mobil 9584 9557

[email protected]

 

PS jeg kan friste med en ekstra-billet til om det hjelper...ser ut som som mine kompiser ikke rekker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.