Are&Loke Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Sitter å kikker på kniver. Har funnet ut at jeg skal gå for en av de nevnte knivene. Men hvilken? Noen som har erfaringer å dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eborge Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Har bare testet A1 og den kjentes helt vilt deilig ut! Hadde nok kjørt fallkniven forran sog uansett:) (selv om Creed så veldig bra ut den også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Are&Loke Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg fikk kjent på en F1 fra fallkniven tidligere. Den som er en del mindre enn A1. Og den var helt klart nydelig i handa. Har sett en del utube klipp av begge. Og de får begge god kritikk. Men syns det er vanskelig å velge en kniv utifra videoer. De koster jo litt så hadde vært greit å høre noen anbefalninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Grimner Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hva skal du bruke kniven til? I valget mellom de to ville jeg gått for A1. Den har bedre stål og du får lagt tommelen flatt på ryggen. Men da tenker jeg treverk. Et godt og rimeligere alternativ er Cold Steel SRK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Are&Loke Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 Det blir friluftsliv generelt. Noe hogging, litt spikking osv. Den verste hogginga tar jeg med øksa. Kvaliteten er viktig. Og at den er god å bruke selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemajohn Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg ville gått for A1 av alternativene, og F1 personlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eborge Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg kjøpte Cold steel recon scout til formålet! Men til syvende og sist blir den for stor til det generelle friluftslivet! Nå er det bare samekniven som sitter i beltet! F1 står HØYT på ønskeisten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Grimner Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det blir friluftsliv generelt. Noe hogging, litt spikking osv. Den verste hogginga tar jeg med øksa. Kvaliteten er viktig. Og at den er god å bruke selvsagt. Creed vil sannsynligvis hugge bedre enn A1, men hvis du uansett har med øks, hvorfor hugge med kniv. A1 er en bedre generell friluftskniv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Are&Loke Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Det blir den lille hogginga. Granbar til å sitte på og slikt. Y pinnen til fiskestanga, en plugg til duken hvis det skulle være nødvendig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stålmann Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Hei, har begge knivene. Veldig gode begge to, men om jeg måtte velge ble det fallkniven a1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjolstilfjells Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Are og Loke, Har F1 sjæl og kan skrive under på at det er en god kniv så ta en titt på den også før du bestemmer deg:-) Er noen kroner å spare på den også ( kontra A1 ) og vil utføre oppgavene du nevner helt fint Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.