Jump to content

Hilleberg Allak og Western Mountaineering Alpinelite

Recommended Posts

Annonse
Posted

Jeg har samme telt og pose selv, og har lagt ute i kun boxeren i - 6-8 grader helt problemfritt. Men om sommeren blir den litt i varmeste laget. For å bøte på det, kjøpte jeg en expander til posen som gjør den enda større. Det gjør som kjent at den ikke holder seg så varm. Og med ett hadde jeg en god sommerpose også :smile:

Posted

Jeg har samme telt og pose selv, og har lagt ute i kun boxeren i - 6-8 grader helt problemfritt. Men om sommeren blir den litt i varmeste laget. For å bøte på det, kjøpte jeg en expander til posen som gjør den enda større. Det gjør som kjent at den ikke holder seg så varm. Og med ett hadde jeg en god sommerpose også :smile:

Hva slags expander var dette, og hvor får jeg tak i en slik?

Posted

Hva slags expander var dette, og hvor får jeg tak i en slik?

Ring hit: http://www.xcsports.com/kontakt/

Jeg kan ikke finne expanderen på nettsidene deres, men de vet med en gang hva du mener. Bergans kaller det for kile. Det er en ekstra soveposebit som du setter inn i glidelåsen slik at du får større omkrets. Den finnes i sommer og vinterversjon. Jeg har sommerversjonen.