Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et forslag til den beste vinterruta i området rundt Haukeliseter? Noen toppturer bør være inkluduert som feks Vassdalseggi :D

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Skrevet

Har tenkt til å bo i telt. Det kommer an på været om jeg liker utforkjøringer. Jeg detter så og si alltid med langrenn, så derfor er det ikke så kjekt å dette og bli blaut hvis det er dårlig vær som feks regn! Men sånn generelt liker jeg og renne langt og lenge, hvertfall etter en tung oppover bakke! :roll:

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hellevassbu er ei råskinnhytte!

Orgasmisk å komme inn dit etter en 3timers mars fra haukeliseter.

Derfra kan du velge og vrake i destinasjoner utifra kartet. Alt etter form og tidsrammer. Men det er vel kanskje naturlig å legge marsjen til et sted hvor du kan ta tog hjem?

Klem fra George

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.