Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Synkron 100


norsketim

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvet Norrøna Synkron 100 og har synspunkter om denne?

Jeg har testet i butikk med vekt i og det kjentes bra, men det er jo ikke det samme som en uke eller to på fjellet....

Jeg vil iallefall ha en stor sekk på runt en 100 L, så alle innspill er hjertens velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvd 100 literen , men kjøpte en 80l for ikke så lenge siden som er helt lik (Bare litt mindre :D ). Jeg har ikke fått testet den mer enn noen dagsturer i ny og ne, og en tredagers i Jotunheimen, men må si at jeg er veldig fornøyd.

Hoftebeltet passet meg godt synes jeg, lett å stille inn både det og skulderremmene. Liker at sekken kan åpnes som en bag for lettere å komme til det som ligger nederst. Var litt skeptisk til borrelåsen øverst på "bagåpningen", men dette har faktisk fungert bra fordi glidelåsene på siden er såpass solide (spør meg igjen om de er det om et år).

Jeg var også litt spent på om mangel på sidelommer kom til å bli et problem, men fant fort ut at hvis en bruker topplokket litt smart så kan en legge endel ting der. Den ene topplokklomma er lett tilgjengelig mens du går også, bare å strekke hånden bak over hodet, så den er yppperlig for feks en vannflaske eller to.

Det er også gode festemuligheter over hele sekken, så en kan fint henge på feks sidelommer om en vil det.

Alt i alt synes jeg sekken har fungert veldig godt til mitt bruk, jeg har bært fra 10 - 25kg i den (Ikke så veldig langt med 25kg :P ), og det har ikke vært noe så langt jeg savner på den. Den komprimeres også veldig lett så en kan bruke den på litt kortere turer også.

Om du synes den sitter bra på ryggen din og virker komfortabel, så er det ingenting jeg kan komme på som skulle hindre deg i å velge denne sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.