Øyvind.L Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Hei! Vi er 4 masterstudenter ved Handelshøyskolen i Trondheim som for tiden driver med en oppgave. I den forbindelse vil vi gjerne at du kan svare på noen få raske spørsmål om ditt forhold til fiske. Kom gjerne med kommentarer her på forumet. Trykk på linken under for å besvare undersøkelsen. https://docs.google.com/forms/d/1vzozLOO467RBeysAp_LgdsF4tWwGOgRWZFWsRV5rY_U/viewform På forhånd takk! Med vennlig hilsen Even, Ida Kari, Silje og Øyvind 2 Siter
Minituren Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Da har jeg svart på undersøkelsen. Den var passe lang med fine varierte spørsmål. Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Veldig usikker på hva jeg skulle svare her Om jeg bare er uenig eller absolutt helt uenig...... 1 Siter
Øyvind.L Skrevet 4. september 2013 Forfatter Skrevet 4. september 2013 Da har jeg svart på undersøkelsen. Den var passe lang med fine varierte spørsmål. Herlig!! Takk skal du ha! Bra du likte den Siter
Øyvind.L Skrevet 4. september 2013 Forfatter Skrevet 4. september 2013 Veldig usikker på hva jeg skulle svare her Om jeg bare er uenig eller absolutt helt uenig...... Hehe! Her må det rettes opp litt takk for hjelpa! Siter
Fisketryne Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Besvart. Håper vi får noe tilbake i form av morsom statistikk eller annet Siter
martin.m Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Utført. Det kunne dog vært fint med mulighet til å hake av flere alternativer på spørsmålet: Hva slags fiske foretrekker du? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.