Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekker med flate skulderreimer


tremon

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har innsett at min Bergans Tuva ikke passer meg. Trenger derfor en ny sekk til tunge og lange dagsturer, gjerne med hagla. Har nå sett på omtrent alt som selges som jaktsekker og har ikke funnet noe bedre som faktisk passer min rygg.

Er derfor på utkikk etter sekker i 40-60 litersklassen som har så flate og "rene" skulderstropper som mulig slik at det er lett å finne plass til hagla ved skudd på støkkjakt.

Norrøna Falketind 45 er et eksempel på hva jeg er ute etter. Problemet er at skuldrestroppene sjelden blir presentert på nettet på sekker som ikke markedsføres mot jegere spesielt. Dermed er det vanskelig å finne et utvalg sekker på nettet som jeg så kan prøve å finne i butikk.

Stroppene på norønna hjerkinn ser jeg forøvrig på som bortimot perfekt - som et eksempel. (Sekken forøvrig var feil for min rygg, spesielt siden den ikke har toppstrammere. )

Håper noen har noen forslag og takker for disse på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.