Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp ang. GPS - Garmin Montana og Garmin Oregon


Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg ny GPS, og vurderer sterkt den nye Garmin Oregon 650, men ser også at det selges en Garmin Montana 650. Hva er forskjellen mellom disse to? eBay feks selger kun Garmin Montana, mens nettbutikker her i Norge selger Garmin Oregon.

 

Tilleggsspørsmål: Er forskjellen mellom Oregon 600 og 650 kun kamera?

 

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Skal kjøpe meg ny GPS, og vurderer sterkt den nye Garmin Oregon 650, men ser også at det selges en Garmin Montana 650. Hva er forskjellen mellom disse to? eBay feks selger kun Garmin Montana, mens nettbutikker her i Norge selger Garmin Oregon.

Tilleggsspørsmål: Er forskjellen mellom Oregon 600 og 650 kun kamera?

Takk for hjelp! :)

Heisann.

Kortversjon: Montanaen er større (4" skjerm vs 3")

Forskjellen mellom Oregon 600 og 650 er vel i all hovedsak kamera og minne.

Her ser du produktsammenligning:

https://buy.garmin.com/nb-NO/NO/catalog/product/compareResult.ep?compareProduct=113520&compareProduct=113532&compareProduct=75227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Montana 600, og forskjellen på den og 650 er kamera, og at du kan bruke tilleggsutstyr for kadense (omdreininger på sykkelhjul) og pulsmåler på Montana 650. Det er likt minne på de to modellene. Hadde tidligere Dakota 20, og det som imponerer meg med Montana er at skjermen er stor, hvilket gir mer oversikt, samt at skjermen er god i sollys. Det var ikke Dakota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.