Gjest Fjellfinn Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Noen her som har begått Fongen sommerstid og kan anbefale en høvelig rute ? Siter
berland Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Noen her som har begått Fongen sommerstid og kan anbefale en høvelig rute ? Vi kjørte i fjor høst innover grusveien fra Aunet i Tydal til der stien til Ramsjøhytta begynner. Jeg tror det tok ca. 8 timer fra vi forlot bilen til vi var tilbake. Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi kjørte i fjor høst innover grusveien fra Aunet i Tydal til der stien til Ramsjøhytta begynner. Jeg tror det tok ca. 8 timer fra vi forlot bilen til vi var tilbake. Hvor langt kan en kjøre bil på denne veien ? Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Hvor langt kan en kjøre bil på denne veien ? Jeg kjørte forbi Aunet videre til Tydal city, og tok opp ved Ås (kirka), her står skiltet "Ramsjøhytta" - fin og grei bomvei par mil innover. Parkerte ved TT stistart til Ramsjøhytta og gikk til denne; http://www.krovoll.net/Fongen/ Kartblad Tydal 1721 III Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.