Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par black diamond feller som begynner å slite med å feste seg på skiene. Fellene er noen år gamle og jeg regner med at limet er brukt opp.

Jeg har lest ett eller annet sted at det skal være mulig å legge på nytt lim slik at jeg kan forlenge levetiden til fellene.

Noen som har gjort dette før ? Hva slags lim anbefaler dere ?

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Skrevet

Jeg har prøvd å legge nytt lim på mine fjellskifeller uten særlig hell.

Jeg gjør som Nordhauk,men bruker sportsteip, da jeg synes denne holder bedre.

Skrevet

Kjøp fellelim og følg instruksjonen på pakken.. Lettest å fjerne gammelt med varme.

Husk å vente ett døgn fra nytt lim er påført til det skal brukes. Ellers løsner det lett igjen.

[[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] [[Template forums/front/topics/postContainer is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.