Gå til innhold
  • Bli medlem

Kart over Lahku nasjonalpark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ble veldig inspirert til å prøve ut Glomfjordfjella med den nye Lahku nasjonalpark i Nordland.

Jeg sliter imidlertid litt med å finne riktig kart i 1:50000 serien.

Noen som vet hvilke kartblad jeg trenger?

Skrevet

Hei

Du kommer langt med kartbladene Glomfjord og Arstadalen, henholdsvis kartblad 1928-I og 2028-IV i M711 serien.

Du kommer garantert til å bli imponert over området og det innholder mye mere enn hva filmen viste.

God fornøyelse.

• Liker 1
Skrevet

Hei

Du kommer langt med kartbladene Glomfjord og Arstadalen, henholdsvis kartblad 1928-I og 2028-IV i M711 serien.

Du kommer garantert til å bli imponert over området og det innholder mye mere enn hva filmen viste.

God fornøyelse.

Takk for info - og ja jeg ble fjelltatt av det ut i naturen programmet. Håper bare at mine ungdommer viser større interesse for fjellturer enn det hun 13 åringen gjorde!

Skrevet

Noen som har en link til det programmet på NRK? Jeg var på jobb på natta, og fikk så vidt sett slutten på det. Det virket å være skikkelig bra.

Skrevet

Hei

Programmet går i sin helhet igjen i "ut i naturen" 8. Januar.

Da er det mulighet for de som ikke fikk med seg dette i "en naturlig helaften"¨å se noen av de mange perlene landsdelen kan vise til. :-P

Skrevet

Tusen takk til dere som har levert lenke og gitt opplysninger om når programmet går på nytt. Jeg skal sørge for å få tatt det opp slik at jeg kan se det når jeg ønsker, samt vse andre turfolk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.