bilbobaggins Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Hei og takk for et flott forum! Jeg har funnet mye nyttig her og finner stadig inspirasjon til å komme meg ut på tur gjennom turrapporter og erfaringer. Jeg skal på tur i området Fjotland mot Knaben i nærmeste fremtid og har sjekket litt rund fiskemulighetene i området. Dessverre har jeg fått inntrykk av at det enten ikke er fisk i lokale vann i området pga surt vann eller at få har delt sine erfaringer om dette på nett. Vet det er fisk i selve Fjotlandsvannet og Myglandstjønna, men disse ligger utenfor området jeg skal ferdes i. Er det noen her som vet mere om det er fisk å få i nevnte område? Mvh Bilbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salthaugen Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Hei. Gammel tråd men men.. Sitter å myser kart å har funnet ut at dette området må være fint til en 'tidlig-tur' for fiske siden det ikke ligger så himla høyt over havet. Var du å fiska her? Var det noe å fange. Kjipt å traske ivei å fiske i tomme vann:) Tenkte litt mer i baner av Hokksjøvatnet - Langevatnet - Heievatnet. Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts