orre Skrevet 19. mars 2012 Skrevet 19. mars 2012 Hvor lange trives dere med at buksebenet skal være. Ned til gulvet i sokkelesten, lengere-kortere? Siter
Lompa Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 For oss som er slanke og har lange bein er dette et underlig spørsmål. Det er klin umulig å få ei bukse som går til gulvet og samtidig ikke henger som en sekk rundt kroppen. Ønsket lengde varierer også i forhold til om du skal bruke høye støvler eller lave sko. Jeg ville forøvrig aldri hatt ei bukse som kunne subbe nedi, pga slitasje. Bukser har ulik passform og lengde. Du bør finne den buksa som føles best både rundt livet, lårene og lengden på beinene. Siter
Eirik78 Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 For oss som er slanke og har lange bein er dette et underlig spørsmål. Det er klin umulig å få ei bukse som går til gulvet og samtidig ikke henger som en sekk rundt kroppen. Noe som kan gjøre ditt neste buksekjøp mye hyggeligere er å være klar over at noen produsenter leverer turbukser med ulik beinlengde: shorter, regular, longer Hilsen lang og slank, med bukser med god passform Siter
tremon Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Noe som kan gjøre ditt neste buksekjøp mye hyggeligere er å være klar over at noen produsenter leverer turbukser med ulik beinlengde: shorter, regular, longer Hilsen lang og slank, med bukser med god passform Og da MÅ jeg bare be om tekstreklame! Hvilke produsenter? /M (også lang og slank, men med bukser med dårlig passform!) Siter
ViktorS Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 De fleste bukser har vel en eller annen form for snøring/borrelås nede ved benet uansett? Er ikke ofte jeg har på meg gore-tex inne.... Siter
Fimax Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Og da MÅ jeg bare be om tekstreklame! Hvilke produsenter? /M (også lang og slank, men med bukser med dårlig passform!) Arcteryx! Se etter TALL. http://sportsnett.no/s/c.aspx?cid=229 Siter
Fisketryne Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Flere av Bergans sine skallbukser leveres også med forskjellige beinlengder. Dette gjelder iallefall Rask,Skogshorn og Stranda. Kort -5cm, Lang +7cm. Siter
Lompa Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Flere av Bergans sine skallbukser leveres også med forskjellige beinlengder. Dette gjelder iallefall Rask,Skogshorn og Stranda. Kort -5cm, Lang +7cm. Har forsøkt flere steder å få prøve Skogshornbuksa, men butikkene har dem ikke inne. Jeg må kjøpe dem for at de skal bestille.. Vet du om noen som lagerfører de lange buksene? Siter
Lompa Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Arcteryx! Se etter TALL. http://sportsnett.no/s/c.aspx?cid=229 De er ikke så veldig "tall". Omtrent som Norrønas normale lengder er min erfaring (men nå har jeg bare prøvd en modell).. Siter
Fisketryne Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Er nok ikke så mange butikker som har hengende alle lengdene i alle størrelsene. Da jeg kjøpte "RASK" måtte jeg også bestille den for å få riktig beinlengde. SKOGSHORN leveres også som sælabukse, tror kanskje den typen har kun en beinlengde.....? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.