Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan stiller jeg lukkertiden på Phanasonic Lumix DMC-LX3?


Kristian123

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei,

Jeg hadde dette kameraet før jeg kjøpte LX5 og så vidt jeg husker bruker du den lille joysticken bak på kameraet til å stille inn dette. Høyre og venstre velger blender vs. lukkertid mens opp og ned setter verdi. De ulike valgene vises på LCD skjermen.

EDIT: Spurte google og fikk denne videoen: http://video.answers.com/panasonic-dmc-lx3-set-manual-mode-(m)-146409946

mvh,

OS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har A og S også A=Blenderprioritet hvor du stiller blender og lukkertid er automatisk. S=Lukkerprioritet hvor du stiller lukker og blender er automatisk. Noen kameraer har også en modus hvor du stiller inn blender og lukker så stilles Iso automatisk. veit ikke om det gjelder lx3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.