Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny video, youtubelink


apetor

Anbefalte innlegg

Annonse
Ikke bry deg om meg, Nilsherman, jeg er bare en vanlig drittsekk som bidrar med enda en video.

Hehe, "offended". "Nothing happens". Liker den :cry:

Men altså... Filmen var litt småmorsom ja, men du ser jo ut som du er klin hakk steike galen, med litt for mye fritid.

Det sier jeg, men allikevel så jeg hele filmen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good one!

Han kaller seg selv for "Apetor", så jeg tror ikke han er typen som lett blir fornærmet uansett hva man sier til ham :)

Men når det er sagt, så har du noen bra poeng. Jeg må bli mer forsiktig med hva jeg slenger ut på nett, ikke minst med tanke på min egen sikkerhet, og også litt med det at noen faktiskt kan bli såret. Kommentaren min var ikke ment å såre, da jeg har samme type humor som Apetor, og gjerne skulle laget sånne videoer selv, hvis jeg hadde vært smart nok til å håndtere et kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... Filmen var litt småmorsom ja, men du ser jo ut som du er klin hakk steike galen, med litt for mye fritid.

Jeg tror at Apetor er den friskeste av alle her inne, for han har tydeligvis beholdt noe som vi andre mistet da vi ble voksne. Da Arne Næss ble spurt om hvorfor han begynte å klattre, svarte han at det var alle vi andre som hadde sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.