Hege P. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg bestilte for noen dager siden en liten parafinprimus via nettet. I dag fikk jeg mail med sporingsnummer, samt en opplysning om at selger (butikk) hadde sendt med en liter grønn fyringsparafin også. Jeg har ikke bestilt parafin, siden dette jo kan kjøpes nesten over alt. Jeg bestilte på oppkrav, og fraktkostnader er på 231,-. Synes i ettertid at dette er litt drøyt for en primus som veier under en kilo, men bestilte likevel. Det jeg lurer på nå er: Kan den literen med parafin være med i fraktkostnadene? Ser at andre nettbutikker ikke sender fuel i posten. Er det i det hele tatt lov? Har selvsagt sendt en mail til butikken for å høre om dette med frakten, men spør her også. Har de sendt med fuel for å yte service setter jeg selvsagt stor pris på det, og jeg regner i grunnen med at det er dette som har skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runegutt123 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fuel i Posten er No Go. Er dette Norsk butikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Norsk ja. Har ikke lyst til å nevne navn i åpent forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Aha Ny primus igjen altså? Manaslu 96 eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hehe! Når man har primusdilla så gjelder følgende regel: "Trenger ikke! Men må ha!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hehe! Når man har primusdilla så gjelder følgende regel: "Trenger ikke! Men må ha!" Det er en kjemperegel!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.