christ3103 Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Hey lurer på om dere kunne anbefale meg en helgetur i nordmarka Bor i Oslo og har ikke bil så er avhengig av tog å bus for å forflytte meg, av den grunn tenkte jeg nordmarka, men hvor? Planen er å sove i telt å ha med hund Det hadde vært veldig praktisk hvis turen sluttet på sognsvann Noen forslag? ps. Finnes det en bok eller noe lignende med turtips i nordmarka? Siter
borgern Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Du skal ikke heller komme tilbake et annet sted enn Sognsvann da? F.eks ta toget til Hakadal. Så gå opp til Elvann, Langvann, Trehjørningen første natta. Så rusle videre til Store Gørja eller Kalvsjøen. Så tilbake til Skar i Maridalen over Tømte eller via Øyungen. Går buss fra Skar hver halvtime til Nydalen så kan du evt bytte til Tbane der. Siter
advance Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Du skal ikke heller komme tilbake et annet sted enn Sognsvann da? F.eks ta toget til Hakadal. Så gå opp til Elvann, Langvann, Trehjørningen første natta. Så rusle videre til Store Gørja eller Kalvsjøen. Så tilbake til Skar i Maridalen over Tømte eller via Øyungen. Går buss fra Skar hver halvtime til Nydalen så kan du evt bytte til Tbane der. I second that... Siter
christ3103 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Skrevet 7. oktober 2011 tusen takk! tar turen dere anbefalte raport kommer! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.