Gå til innhold
  • Bli medlem

Bli med til Galhøpiggen og Glittertind 3-5 juni


John Tvedt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et nettsted (www.kobling.no) som fokuserer på opplevelser i form av å delta fremfor å være tilskuer.

I kraft av dette planlegger jeg en tur til Galhøpiggen og Glittertind i begynnelsen av juni.

Tenkte kanskje dette kunne være noe for noen av de som titter innom dette forumet.

Turen er gratis og ukommersiell, men det vil bli laget en eller flere artikler om selve turen på www.kobling.no.

Likevel har jeg laget en påmeldingslink, slik at det lar seg gjøre å dra en gjeng som kanskje i utgangspunktet ikke kjenner hverandre.

Linken er her: http://www.kobling.no/galhoepiggen-og-glittertind.4923277-157356.html.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kul ide! Jag har själv planer på Jotumheimen under precis denna perioden men är något ny i området. Hur är förhållandet i jotunheimen under början av Juni? Rondane har väll vandrings förbud pga renar? right?

vore mycket tacksam för snabba svar :?

hur ser det ut med snö på Galdöpiggen? vad krävs mer än mat och fötter?

Lässen om jag går OT men det känns onödigt för mig att starta en ny tråd när din bahandlar samma område och tidsperiod! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg, bikja og to kompiser skal gå jotunheimstien men vi er på gjendesheim ca den 20 juni så det blir litt sent, men ellerså hadde vi lett blitt med. Vi skal opp på begge to vi og + besseggen. Skal gå fra gjendesheim over besseggen til glitterheim også fra glitterheim over glittertind til spitersulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.