Gå til innhold
  • Bli medlem

Scarpa F3 støvler, marker duke og Volkl Kuro? :)


Atleadne

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et par Scarpa F3 sko sammen med K2 Wayback og Dynafitbindinger.

Nå fant jeg nettopp noen finfine ubrukte Kuro ski med Marker Duke bindinger til en meget grei pris så da måtte jeg bare ha dem.

Har allerede tilpasset bindingene til Scarpa F3 skoene, men er litt bekymret (uten at jeg i det heletatt har prøvd ennå) for om de blir alt for myke for kjempeplankene.

Har sett litt på Scarpa Mobe som et par nummer to, men er F3ène brukelige er det jo 4000 spart..

Innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør vel bare prøve og finne ut selv. Om F3 holder er nok veldig avhengig av hvordan du kjører. Skal du leke i pudderen og ikke kjører for fort tror jeg nok det kan funke greit. Skal du charge og kjøre store drops så bør du nok ha Mobe. Kanskje F3 holder ut sesongen, så kan du se om du finner noen stivere støvler på tilbud om sommeren.

Hvilken lengde er det du har av skia? 185 versjonen er vesentlig mer leken og lettkjørt enn 195 versjonen (som er mer fartstabil) slik at dette vil ha en del og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.