SuperTed Posted September 28, 2010 Posted September 28, 2010 Noen tips for fiskevann eller brede rolige elvstrøk i Bjorli området? Under en times gange fra parkering hadde passet perfekt ST Quote
SuperTed Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 rettelse: det er bare isvann man kan fiske i der nå, 10.09 er vel siste fiskedag? Noen som vet om disse vannene er isfrie nå? Flisarvatnet, Sjongsvatnet, Godsjøen og Trælen. ST Quote
gjende Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Lesjaskogsvatnet og Rauma ned til fylkesgrensa samt vatna i Lesjaskog heimrast har ikke fredning før 10/10. Rauma i dette området er imidlertid vanskelig, rask og klar, men det finnes en og annen bra fisk der. Om det er is på vatna på Dalsida vet jeg ikke, men de ligger ikke så høyt og det meldt mildvær i området neste uke. Der er det imidlertid fredning nå, så det spiller liten rolle. Skal du har steikørret eller harr er nok Lesjaskogsvatnet det sikreste kortet. Quote
SuperTed Posted October 4, 2010 Author Posted October 4, 2010 Lesjaskogsvatnet og Rauma ned til fylkesgrensa samt vatna i Lesjaskog heimrast har ikke fredning før 10/10. Rauma i dette området er imidlertid vanskelig, rask og klar, men det finnes en og annen bra fisk der. Om det er is på vatna på Dalsida vet jeg ikke, men de ligger ikke så høyt og det meldt mildvær i området neste uke. Der er det imidlertid fredning nå, så det spiller liten rolle. Skal du har steikørret eller harr er nok Lesjaskogsvatnet det sikreste kortet. Hei! Prøvde meg ikke på Rauma, men testet lesjaskogvatnet. Ble 3 fine ørreter det, steikørret vel å merke.. Orket ikke ta turen helt opp til Dalsida, været var ikke det beste i helgen. Takk! ST Quote
Recommended Posts