Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Hardwear pinnacle jkt


sinje

Anbefalte innlegg

Annonse

Har jakken!

Like bra eller like dårlig, hva skal man si...:)

Vil først fremheve bevegelighets friheten som jeg vil si er overdreven god. Når det kommer til vanntetthet så står den ikke under for gore-tex, dermizax osv. Pusteevnen er forsåvidt god, har brukt jakken i alt fra -18 til +20 og JEG synes den ventilerer godt.(Har sett conduit membranen på tester kommer litt dårlig ut).Derimot når det kommer til slitasje av stoffet er jeg ikke helt fornøyd. Jakken er vel først og fremst laget til klatring og relaterte aktiviteter, men allerede etter å ha båret ved to - tre ganger begynte stoffet å få synlig slitasje. Har aldri opplevd dette med en jakke verken før eller etterpå. Men jakken er still-going-strong. Og den skal være med på fjelltur til helgen. Men ikke førstevalget når jeg holder på å herjer i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.

Da ser det nok ut som om det blir denne jakken fordi den må ikke være for dyr i og med at jeg vil vokst ut av den om 2-3 år ca, er det ikke så farlig om det blir litt fort slitt. jaken kommer til å bli brukt mest på snaufjell der det ikke er så lett å få rifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.